backoffice uitbesteden is geld besparen

 

backoffice uitbesteden

 

Als uw bedrijf op veel andere bedrijven lijkt, wilt u misschien kosten besparen. Hoewel het nooit gemakkelijk is om kosten te besparen, kan het outsourcen van backoffice-functies voor sommige bedrijven de oplossing zijn. Hieronder volgen drie voordelen van backoffice outsourcing.

1) Geld besparen

Het eerste voordeel van backoffice uitbesteden is dat het uw bedrijf geld zal besparen. Of u nu bepaalde gebieden uitbesteedt of met een offshorebedrijf in zee gaat, de kosten zullen zeker dalen. Dit betekent lagere belastingen en meer winst voor zowel kleine als grote bedrijven. Als je bijvoorbeeld klantenservice/technische ondersteuning aan India uitbesteedt, kan dat volgens bronnen in de sector een besparing van 30 procent opleveren in vergelijking met dezelfde diensten die in de VS worden verleend.

2) Operationele kosten verlagen

Veel bedrijven leveren waardevolle diensten waarmee bedrijven hun operationele kosten kunnen verlagen. Als u deze taken uitbesteedt, worden ze voor u uitgevoerd. Bijvoorbeeld, als uw klantenservice/technische ondersteuning kostbare tijd en middelen in beslag neemt, dan zal het uitbesteden van het werk helpen beide factoren te verlagen. Dit helpt ook om de kwaliteit hoog te houden en zorgt ervoor dat de juiste procedures worden gevolgd.

3) Focus op kernactiviteiten

Naast het besparen van geld en het verminderen van operationele kosten, is een ander voordeel van het uitbesteden van backoffice het toewijzen van middelen waar ze het meest nodig zijn - uw kernactiviteiten. Als u een klein bedrijf hebt met beperkte middelen, dan is dit van cruciaal belang zodat u zich meer kunt richten op het verhogen van de omzet in plaats van op extra taken zoals gegevensinvoer of boekhouding. Volgens de industriebronnen kunt u tot 35 procent van uw operationele kosten besparen door deze backoffice-functies uit te besteden.

Voordat u een leverancier kiest, moet u ervoor zorgen dat u duidelijke doelen voor ogen hebt. Anders is het mogelijk dat hij niet de beste oplossing biedt voor uw bedrijf om de winstgevendheid te verhogen en de operationele kosten te verlagen. Sommige bedrijven maken bijvoorbeeld gebruik van offshore leveranciers omdat ze gevestigd zijn in landen met lagere arbeidskosten, maar vaak missen ze de vaardigheden die nodig zijn om hun werk effectief uit te voeren. Wanneer u een extern bedrijf overweegt voor dit soort werk, is het belangrijk om onderzoek te doen naar het bedrijf, zodat u precies weet welke diensten zullen worden geleverd tegen elk kostenniveau. U wilt er zeker van zijn dat wanneer u backoffice-functies uitbesteedt, de resultaten effectief zijn, zodat uw bedrijf succesvol blijft groeien, wat leidt tot een algemeen beter resultaat.

administratie uitbesteden

Wat zijn de voordelen van backoffice outsourcing? De drie meest voorkomende redenen waarom bedrijven outsourcen zijn kostenbesparing, toewijzing van middelen en concentratie op kernactiviteiten. Als bijvoorbeeld uw klantenservice kostbare tijd en middelen in uw bedrijf in beslag neemt, dan kunt u dit geld besparen door een extern bedrijf in te huren om dit voor u te verzorgen. Als u kosten bespaart met offshore leveranciers of in zee gaat met een leverancier die lokaal uitbesteedt, zullen de kosten zeker omlaag gaan. Dit betekent lagere belastingen en meer winst voor zowel kleine als grote bedrijven. Volgens bronnen in de industrie, wanneer u uitbesteedt backoffice-functies, zoals klantenservice, kunt u tot 30 procent besparen in vergelijking met dezelfde diensten die in de VS worden verleend.

Een ander voordeel van backoffice outsourcing is dat het uw operationele kosten vermindert en u helpt uw middelen daar in te zetten waar ze het hardst nodig zijn - uw kernactiviteiten. Als uw bedrijf bijvoorbeeld een klein personeelsbestand en beperkte middelen heeft, is dit van cruciaal belang, zodat u zich meer kunt richten op het verhogen van de omzet in plaats van op extra taken zoals gegevensinvoer of boekhouding. Door iemand anders deze backoffice functies voor u te laten uitvoeren, kunt u ervoor zorgen dat de kwaliteit aan hoge normen voldoet en dat de juiste procedures worden gevolgd voor alle transacties. Bovendien helpt het uitbesteden van backoffice-functies om uw hele operatie soepel te laten verlopen zonder extra kosten te maken. Dit betekent lagere belastingen en meer winst.

Er zijn veel voordelen verbonden aan het outsourcen van backoffice-functies, zoals kostenbesparingen, toewijzing van middelen en concentratie op de kernactiviteiten van het bedrijf. Wilt u meer weten over de voordelen van het outsourcen van backoffice-functies en hoe het inschakelen van een derde partij uw bedrijf succesvoller kan maken, neem dan vandaag nog contact met ons op.

Reacties

Populaire posts van deze blog

seo cursus

seo zelf doen

keukenmessen